Soms sturen klanten spontaan hun tevredenheid door.
Problemen pakken we liefst aan terwijl ze nog ‘klein’ zijn en bespreken we met alle betrokkenen.
Ondertussen installeerde Lilith een bedrijfscultuur waarin zowel klanten als medewerksters
hun meldingsverantwoordelijkheid opnemen.
‘Wat we niet weten kunnen we niet aanpakken, nietwaar’
Klanten en medewerksters denken met ons mee om de beste oplossing te vinden.
En dat is mooi. Dat is samenwerken!

 

Tevredenheidsmeting:

— Klanten : 3 weken na inschakeling van een (nieuwe) medewerkster wordt de klant gevraagd naar concrete opmerkingen zodat gerichte bijsturing mogelijk is.

— Medewerksters : 6-maandelijks worden medewerksters bevraagd tijdens onze functioneringsgesprekken.

Daarmee menen we de algemene en specifieke tevredenheid hoog te kunnen houden en eventuele kleine ergernissen concreet te kunnen aanpakken, voor ze problemen worden.

 

Een bloemlezing van Wat We Goed Doen :

— We zijn nu even bezig en ik ben tevreden over hoe alles loopt met Sennur.
Ik vind het enorm fijn om in een spik en span appartement binnen te komen.

— Verder ben ik heel tevreden over Yamina. Ze poetst nauwkeurig en is rustig aanwezig in het huis.

— Galina laat elke dinsdag de zon in ons huis schijnen. We zijn zo blij met onze 'engel'.

— Hierbij had ik graag Tatyana in de bloemetjes gezet. NIETS is haar te veel.
De dagen dat ik uit de nacht kom en amper enkele uurtjes heb geslapen, verdraagt ze mijn "humeur" en behandelt ze me als fijn porselein. Echt ne bijou.....!

— We zouden zeker tevreden zijn moest Grace bij ons kunnen blijven komen...

— Ik ben heel tevreden van het werk van Vayla van gisteren. Ze heeft echt heel goed doorgewerkt en alles ziet er netjes uit. Ik denk dat we deze keer goed vertrokken zijn. Bedankt en geef Valya een dikke pluim van mij!

— We zijn bijzonder tevreden over het werk dat Alima levert, dat mag ook wel eens gezegd worden!!

— Ik ben hééééél erg tevreden over het werk van Ivanka en hoop dat ze nog lang kan blijven komen !

— Proficiat aan Johanna, voor ons propere huisje! We zijn heel tevreden van haar!

— Ik ben heel tevreden over Lindita. Ze poetst alsof het om haar eigen huis gaat.
Enige waarop ze nog wel wat mag verbeteren is op Nederlands. Dat zou fijn zijn.
Maar als het moet, verstaan we elkaar wel.
(Lilith organiseert nu individuele taalcoaching voor haar ism Job & Co)

— Een kort verslagje van afgelopen donderdag. Mijn eerste indruk was zeer positief.
Er is flink gewerkt. Apprecieer het enorm. Seviye weet van aanpakken.
Dankjewel voor je goede keuze!

—Content dat ik ben! Toen ik vanavond thuis kwam, vergat ik mijn zonnebril uit te doen. Zo glimmen en schitteren dat mijn huis deed! De tuinstoelen als nieuw, geen stofke, nergens, en... een spiegel van een vloerke in de gang. Een grooooote merci aan jou en zeker aan Christine!

— Het lag ook in mijn bedoeling om je mijn tevredenheid nog eens te uiten over Lucy. Inderdaad, zij is een deel van ons huishouden geworden. Met plezier zwaai ik de deur op woensdag voor haar open. Ze is steeds meer dan goed op tijd. Ze coördineert de zaken. Ze neemt initiatief. En dat alles in overleg. Toen we 14 dagen geleden op reis vertrokken, heb ik in het volste vertrouwen de sleutel aan haar meegegeven. Alles blonk als een spiegel bij onze thuiskomst. Zelfs de strijk had ze afgehandeld. Nochtans lag die in de wasmand te wachten tot we weer thuis zouden komen. Geen enkel vals plooike. Hotelservice in de hoogste graad. Niets dan lof dus. Alles loopt hier gesmeerd dankzij Lucy en .... jou!